30 års present =)

...älskar min prins sååååå himla mycke...

Han hade tänkt det som en överraskning men så blev det inte, utan han sa till mig innan när vi satt o rökte att jag skulle följa med in till datorn så jag kunde välja ut vilket hotell jag vill bo på....
Så.... 4 dec bär d iväg till THAILAND igen =) Bokat o klart!

Ska bli sååå underbart...trivdes verkligen där nere gjorde vi....denna gången kan man ligga på stranden varje dag om man vill det....sist vi va där va ju vädret lite opålitligt hehe.... så då låg vi mer vid poolen...

Kommer hem 4 dagar innan julafton...så jag missar inte det iaf =)
Ja fyfan va jag längtar redan!!!!

Hmm nåja nä nu får jag komma ner ifrån dom rosa molnen jag sitter o dinglar med benen på...ska krypa ner under täcket nu o bara ligga o kramas med min älskling. Jobba resten av veckan, men har jag tur o jobbar på så slipper jag jobba på min födelsedag...då vill jag ju mysa me min familj...

Förresten....TACK min prins för att du inte stängt dörren helt angående d vi pratade om innan ikväll...
Kommer inte göra dig besviken den dagen d händer =)

ÄLSKAR MIN ERICA O MIN ALEX- MITT ALLT!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va rooooligt!!! Vilken födelsedagsprecent.. :-D

2010-02-25 @ 08:52:52
URL: http://www.hemofamilj.blogspot.com
Postat av: Therese

Nej men fyyy nu blev jag ju super nyfiken,fast det var ju så klart meningen..;)Kram kram

2010-02-26 @ 20:41:00
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Anonym

då åker ni alla tre? erika ska väl me denna gång?

2010-02-28 @ 15:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0