Du förtjänar inte att ha barn...

...nä just dom orden fick Inge höra av mig idag.
Han undra då om han verkligen va så dålig förälder...Hmm
Nä helt ärligt så hoppas jag att han förlorar barnen....han hade lyckan att vinna en gång men kastade bort den gudagåva han fick....
Då får han skylla sig själv...

Han va helt säker på att jag snackat me Fia...vilket jag ju knappast gjort. Däremot vet jag vad hon tycker, men aldrig att jag skulle gå in på en djupare disskution me henne...
Men vem vet...blir kanske andra bullar nu när hans nya flyttar in imorgon....man kan ju alltid hoppas.
Fast d e ju inte hennes sak att ta huvudansvaret för barnen som inte ens e hennes....det misstaget gjorde ju jag...

Nä nog om det nu..
Hämtade Sessan på dagis igår..mår som bäst när hon e hos mig.
Idag har väl inte hänt så mycke..Hon sover just nu, e ju dagis imorgon. På torsdag ska hon på bio med dagis. Något hon ser fram emot väldigt mycke, och på tisdag är det alla hjästans dags fika på dagis för mor- o far föräldrar.
Ska höra me mamma om hon kan komma, men ska inte säga något till Erica.

Jennie har varit här uppe idag o snackat lite java =)
Hon o lill loppan kommer igen på torsdag om inte Jennie skulle jobba...
Ska ta tag i att ringa Amandas föräldrar också, så Erica o hon får leka....e Amandas tur att leka här nu ju hehe..

Ja jag o prinsen har börjat kolla efter en annan bil...blir antingen en A6-06 eller A3. Har inte bestämt oss riktigt än. Men gud som vi längtar...Har sett en på nätet som e helt underbar. Jag vill egentligen ha en kombi men detta va en sedan...
Har lagt ut vår nuvarande A4 på blocket om någon e sugen på att ta en flukt =)

Nu ska jag göra lite goda mackor o sen krypa ner i soffan hos min prins...

ERICA & ALEX- NI ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG- ÄLSKAR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0