Lovely =)

Ja livet kan knappast bli bättre....utan att överdriva som vissa gör för att övertyga folk om hur bra allt är...nä dessa orden kommer direkt ifrån hjärtat...

Har haft en underbar vecka till att börja med...har haft min sessa hos mig o vi har haft supermysigt.
Som jag skrev i förra bloggen så fick jag en resa av min prins i 30 års present.
Jag fick välja mellan att resa till Kap Verde, Sri Lanka eller Thailand....Aaahhhh helt underbart =)
Har jobbat denna veckan...när jag va nere o hämtade nycklarna fick jag fler ev. goda nyheter...men jag får vänta o se...*HOPPAS*

Idag har jag varit i Brösarp o jobbat...jobba snabbt som bara den så jag kunde komma hem till mina älsklingar igen...
Ikväll kommer A & S.. ska nog spela lite spel o kanske dricka lite gott =)

Måste ju bara berätta en sak jag upptäckte innan idag som nästan fick mig att vika mig dubbelt..
Erica fick utskrivit nässpray med cortison eftersom hon hade fel tryck i öronen...Mediciner ska ju jag o Inge dela på.
Efter många om o men (1.5 mån typ) så betala han sin del.. Nässprayen kostade 163.50:-
Jag skrev att han kunde sätta in 82:-.
Vad tror ni han gör...Jo han sätter in 81.75:-
Allvar!!! *SKRATTAR HÖGT* kan ju undra vilket århundrade han lever kvar på... Nåja...vi fick oss ett gott skratt iaf!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, sen ska jag börja undersöka vad vi ska ha till middag..Igår hade jag lagt fläskfile´i hemmagjord marinad likaså paprika...detta la jag sedan i ugnen som va inställd på grillning. Till detta stekte jag hela små potatis, skivad chalottenlök som jag brynte med champinjoner.... Bea sås o Rödvins sås till detta....ni kan tro att d va mumma =)
Skulle kunna äta de idag också, men då lär min mage säga ifrån....
På tal om det så tog jag min nya medicin för första gången i förrgår... till min stora förvåning så hjälpte denna bättre än dom andra gjort...hoppas det fortsätter så bara...

Nä nog med detta nu..
Ha en trevlig helg!

ERICA & ALEX- NI ÄR BÄST-ÄLSKAR ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0