MYS <3

Har haft en mysig helg med mina 2 älsklingar...
I lördags när vi va hos Dick o Camilla fick vi ställa bilen uppe vid vägen eftersom hela vägen va full av drivor...o ja d kan man verkligen kalla drivor. Räckte upp till midjan på mig på sina ställen... Tog typ 20 minuter att gå ner till deras hus =) Vem behöver motion när man kan gå i drivor liksom hehe...

I söndags (Alla <3 Dag) Körde jag o sessan iväg o handlade...jag skulle ju fixa en överraskning till dom =)
Erica såg visserligen vad jag köpte men hon visste inte vad jag skulle göra med sakerna...
Började med att laga en god middag, Fläskfile´gryta o ris. Mums!
Efter att vi plockat av bordet diskade jag o skickade ut Erica & Alex ifrån köket för att börja på min överraskning...Dom passade på att spela lite spel under tiden.

Detta blev resultatet av min överraskning =)



Hjärte tårta gjord av choklad bottnar, fyllningen bestod av vanilj m. choklad kross på första lagret och jordgubbs fyllning på andra lagret.
Den blev väldigt uppskattad.
Erica fick en rosa presentpåse m. en nalle i av mig som hon blev jätteglad för....
På kvällen körde vi in till mamma o Henrik för att lämna min brors bil som Henke hade fixat. Dom fick tårtan som blev över o även där blev den uppskattad =)
Sessan passade på att bada när hon va hos mormor o morfar =)
Vad jag fick av min prins håller jag nog för mig själv tihi ;)

Lämnade Sessan igår, men hon kommer idag igen.
Hon vet inte om det än men jag ska köra in o hämta hennes mormor i Ystad vid halv två, sen ska mormor på dropin på hennes dagis...
E dropin för mor- och farföräldrar idag. När dom har myst färdigt, så hämtar jag dom båda två, sen in till Ystad igen o lämna av mamma.
Hade tänkt att jag o Erica skulle mysa lite när vi kommer hem, spela lite o göra lite lera =)

Fick ett mess av min bror igår. Han undrade om jag ville hjälpa honom v.23. Student veckan!!
Han har ju eget företag vid sidan av sitt vanliga arbete, tält uthyrning...o då snackar vi inte dom vanliga patytälten man kan köpa på boan =)
Kolla gärna in hans hemsida:

http://www.ystad-talt.se/bildgalleri-referenser-534034

Tältet på bild nr. 14 va det första tältet jag va med o reste....
Va även med när han skulle resa tält inför en Wallander inspelning...
Jag ska då hjälpa honom 3 dagar...Kommer bli svitt i pälsen hehe...
Men det e faktiskt kul...hade jag haft längden inne själv så hade jag köpt firman av honom.
Ja den ligger ute till försäljning eftersom han inte hinner med familjen som han hade velat. Sommar halvåret e ju späckat....

Imorgon ska jag in till medicinmott. när jag lämnat Erica på dagis.
Ska väl gå igenom hur en Gastro går till....hmm...
direkt efter att jag varit där ska jag till ögonläkaren....blir till att snabba sig på mellan byggnaderna =)

Annars vet jag inte riktigt hur veckan ser ut...men d visar väl sig =)

Nä nu ska jag inte babbla på mer här....

ERICA- MAMMA ÄLSKAR DIG!
ALEX- DU ÄR MIN PRINS- ÄLSKAR DIG!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0