Skadeglädje den enda sanna glädjen...

...ja dom säger ju att de e så...

Fast i detta fallet e d fan befogat...
Blev så glad för min älsklings skull.
Han har ju inte fått merän skit sedan han bad om skiljsmässa ifrån den människan....har det inte handlat om barnen så har det handlat om mat o skulder..det är just det sistnämnda som gav honom revanschen han väntat på.
Han fick kreditrapporten idag o gissa vad han fick se på s.20 =)
Ja iaf så va han ju tvungen att ändra skepnad till Mr.peanut o kräka av sig lite....

Du har haft rätt hela tiden min prins...dom goda segrar alltid...*GLAD FÖR DIN SKULL*

Idag kom sessan äntligen...vi fika på choklad tårta o scrappat har vi också gjort.
Ätit middag, sen mös vi i sängen o prata lite....hon ville höra Rödluvan när hon la sig så jag plantera ändan på sagostenen o läste =)

Prinsen o jag har kollat lite efter både akvarium o ny bil....Får se vad framtiden har i sitt sköte =)

Nu ska jag mysa i soffan med min älsklings pojke o kolla på C.S.I

Sköt om er allihop!

ÄLSKAR MINA TVÅ ÄLSKLINGAR!

LIFE IS GOOD =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0