Super najs =)

Söndag kväll...sitter vid datorn för typ första gången idag med någon riktig reda =)

Helgen har varit underbar som vanligt...
Igår va prinsen inne hos optikern, då han ska ha nya glasögon. Han va ju tvungen att göra en synundersökning precis som alla andra. Vilket kanske va tur, för allt stod inte rätt till. Han blev remitterad till ögonläkaren, så han får vänta o se vad hon säger. Men nya glasögon o linser ska han iaf ha under tiden.
Vid tolv tiden kom Anna upp så vi käka frallor, sen började vi spela Bondspelet. Höll på med det spelet i över 5 timmar, men kul va d....min älskling e ju en mästerbonde utan dess like *SKRATTAR*
Bjöd Anna på middag....blev dessutom över som hon tog med sig hem till sin älskling som hade jobbat hela dan.
Efter att vi duschat gjorde vi oss iordning för att gå upp till Anna & Sandra.
Drack lite öl o cider..mmmm...smaskigt =) Spelade dessutom kort...bla kotte. Har man ju inte spelat på hur många år som helst...hade glömt hur kul d va. Fast å andra sidan kan d ha varit drickan o min älskade sambo "the comedian" som gjorde spelet så kul =P
Vi somnade inte förrän typ halv 4 imorse...

Vaknade igen vid 9 men låg kvar i sängen o mös...
Idag har jag varit duktig o rensat ut ibland sakerna på toa bla.
Har dessutom äntligen målat om hallen också...har sagt att jag ska göra det länge nu men prinsen har glömt verktygen hela tiden o jag kan ju inte gärna måla med Ericas penslar =)
Blev riktigt fint om jag får säga det själv...
Satt innan o kolla runt på lite inrednings prylar...blev sugen på en del...vilket min kära sambo fick höra eftersom han frågade vad jag önskade mig när jag fyllde år...
Nu ikväll har vi varit ute på en lång promenad med Anna o Linus... skitskönt att börja gå igen. Va ett tag sen nu..

Imorgon kommer min sessa äntligen hem igen...Ska försöka någon gång snart att nå fram till hennes pappa igen om att hon kan få va här lite mer....Vet om att han säkert gått med på d om han bara hade lagt sitt hat för mig åt sidan o lagt ner fasaden om att va den perfekta pappan....vilket många vet att han inte är.
Å andra sidan finns det ingen som är perfekt, men man kan ju anstränga sig lite för att göra det bästa av situationen...
Tror helt uppriktigt att hon mått bättre av att va här mer i längden....men den som lever får se som man säger.

Önskade iaf Fia lycka till gällande deras barn eftersom jag för tillfället anser att hon e d mindre onda va två onda ting....en del saker har ju kommit fram som gör att jag inte anser att han är lämplig som förälder just nu. Hoppet är att han ska ändra sig så han inte går miste om för mycke kring barnen.
Tiden går inte att skruva tillbaks när man sitter som gammal o ångrar allt man inte gjort...
Men som jag gjorde klart för henne så är jag absolut inte ute efter att bli vän eller något liknande med henne....
Innan jag klargjorde detta fick jag en fråga som fick mig att undra hur vissa är funtade.... Svaret ifrån mig blev iaf NEJ...
Jag tänker inte först ta all skit som öses över mig o sedan bara "glömma" det o hjälpa till....Icke sa nicke...får ju dra gränsen någonstans...
Tror dessutom inte att det gjort så stor nytta att "hjälpa" till på detta viset som jag blev tillbedd att göra...
Önskar iaf att dom två små slipper allt elände någon gång...enbart för deras skull, eftersom dom inte bett om att komma till världen.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen är det film o mys me prinsen som gäller =)
Längtar till imorgon...

ERICA & ALEX- NI ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG- ÄLSKAR ER!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0