Vad har hänt??

Ja vad har hänt denna veckan då...

Har väl varit ganska lugnt...
Erica har varit på dagis....dom va på bio i torsdags o kolla på Spöket Laban.
Hon va eld o lågor när jag hämtade henne, för Labolina hade gjort en tårta med ketchup i så när mamma spöke skulle skära i den så exploderade den o alla fick tårta på sig *SKRATTAR*
Igår bakade vi, som ni ser på bilderna undertill...
Så jag gjorde grönsaks soppa till middag som vi hade nybakta rågbullar till....
Snackade me Stephie en runda på FB...hon tyckte att jag skulle skicka några bullar till henne =)
Jag sa att ja absolut...jag skulle genast skicka dom i ett mail =)

Men iaf...hehe....va en runda inom mamma igår kväll också, för att lämna assistenten o lämna lite goda kanel/vanilj bullar som tack för lånet.

Anna messade imorse o sa att hon kört in i en driva. Så Alex ringde upp henne o fråga om vi skulle köra o hjälpa henne, men hon hade löst det me någon annan.
Så när hon kom till Tomelilla bjöd vi på en kopp the o snacka lite...
Förmiddagen har bestått av disk o städning. Har hjälpt lilloppan att sortera ut på hennes rum...hon har ju hur mycke pysselsaker som helst...o naturligtvis låg sakerna överallt.

Ska snart börja på maten, sen ska vi köra ut till Dick o Camilla...snacka lite kaffeblask =)
Ikväll blir det väl mest mys o lugn...kanske skulle spelat lite Wii med Sessan o Prinsen...mmm det tål att tänkas på.

Imorgon- Alla hjärtans dag- har jag en överraskning till min prins o ska hitta på något till min lilla loppa också...
Är ju trots allt en dag man visar uppskattning till dom människor som betyder mycke för en...vad passar då bättre än att fira den med dom 2 personer som betyder mest i mitt liv???

Snart börjar man planera inför sin 30 års dag som infaller om 2 veckor...Har redan fått beställning på min goda smörgåstårta med lax o räkor, så det får väl bli att man står o gör de...

Nä minsann...nu får det va nog för denna gången..

Förresten en liten sak som slog mig när jag läste en blogg- Människan som har bloggen hade aldrig varit tyst om en sådan sak hade kommit till dennes vetskap. Men drabbar de den personen så är allt bara skitsnack?? Hmm nåja...inte mitt huvudbry =)

ERICA & ALEX- NI ÄR MITT LIV- ÄLSKAR ER BÅDA MERÄN ORD KAN BESKRIVA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0