Då e man tant =)

Nu e man 30... hade en underbar dag igår med familj o vänner...
Tack till alla som gratta mig på min dag...

Prinsen köpte frallor till frukost, sen gick vi alla tre till affären o inhandla till dagens middag o dessert...Får ju säga att jag hade glömt hur underbart det va med solen...va ju så att man fick vårkänslor... =)
När vi kom hem igen hjälptes vi åt att fixa iordning..
Erica hade bestämt vad vi skulle äta...Tacos o maräng swizz.. *MUMMA* Hon hjälpte mig att duka till middagen...



Vi har haft en super vecka...hon ville inte till pappa idag o inte heller till dagis...anledningen att hon inte ville till pappa va att hon inte fick komma på festen jag ska ha på lördag, för honom. Anledningen till att hon inte ville till dagis va nog för att hon va verkligen trött efter gårdagen =)
Jag sa iaf till henne att hon o jag kunde göra något tillsammans nästa gång hon kom hit eftersom jag inte kunde bestämma om lördag...d gjorde ju pappa. Då va d okej igen... =)

Av mamma o Henrik fick jag blommor igår följt av orden "Fortsättning följer på lördag" hehe så nu e man ju lagom nyfiken...
Av Anna & Micke fick jag en jättefin presentpåse med diverse produkter som va helt underbara...
Blev verkligen jätteglad....älskar ju sådant plock...fick dessutom en lite större magnet med fina ord speciellt ifrån Anna... TACK!!

Nåja...fram tills lördag får man ju försöka dämpa den värsta nyfikenheten med att tänka på annat...ska köra till mormor o morfar en dag i veckan...
Inhandla mat mm till festen, ska dessutom hämta bord o stolar hos min bror. Han va ju så snäll o låna ut d. Tur man fyller år när det är lågsäsong på tältuthyrning m. tillbehör....annars hade det nog varit värre med borden o stolarna...

Jennie va här uppe innan o snacka lite java...va trevligt..fast de brukar d ju va... =)
Ses på lördag igen...

Längtar tills det gått ett år till....spricker nästan av glädje.... *ÄLSKAR DIG MIN PRINS*

Nä nu ska jag inte plita ner mer här....

ERICA- DU ÄR MAMMAS ALLT- ÄLSKAR DIG!
ALEX- DU ÄR UNDERBAR- ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Therese

Du är en busa!!! Jag blir ju super nyfiken när du skriver så där om att du längtar tills att det gått ett år till...ti hi...busa där!! ;)kram

2010-03-02 @ 14:20:21
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: KnäckeHäxan

He he ja jag kan vara attans trevlig om jag vill ;) Börjar känna mig som en inventarie igen :) Nice! Vi lär snacka java nästa vecka oxå har jag en känsla av :) Kramizar

2010-03-06 @ 23:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0