Wunderbar =)

Helgen över, tisdag, strålande solsken....våren på väg?? Hade ju varit helt underbart =)
Har precis hängt upp gardinerna i köket efter tvätt. Ska fixa lite här hemma idag. Kanske börja betsa dörrarna till vitrinskåpet så d blir färdigt någon gång.

Älsklingen o jag satt o kolla upp olika företag som har homeparty igår. Hade tänkt ha ett lustparty i slutet av April. Skitkul med sådana träffar...
Va även inne på Colorama igår för att hämta 6 st 10:or med golv färg, men leverantören hade strulat till det så dom hade fått fel varor... när vi ändå va där så passa vi på att kolla upp en sak till Sessans rum.
Nämligen en typ av klistermärken man kunde sätta på väggen med div. motiv...
Hon ska få följa med in själv o välja en dag.

Efter att jag lämnat henne på dagis igår körde jag ut till Lena & Jonny.
Drack lite kaffe o snacka lite...Trevligt.

Förra veckan hände de en del grejor...
Dagis för Sessan som vanligt mån-ons. I torsdags va vi på biblioteket o hämta boken hon fick på sin 4 års kontroll, låna dessutom lite andra böcker som vi läste när vi kom hem.
I fredags hämtade vi Stephie & Isa efter att dom slutat skolan. När Alex kom hem körde vi alla 5 till Mc.Donalds.
Efter d bar d iväg hemåt igen....kolla lite på film o busa.
Jag o Erica lämnade dom vid halv nio igen...

I lördags kom Kevin o lekte....Erica har ju tjatat om det hur länge som helst o nu fick hon äntligen leka med sin kusin....eller gusin som hon säger hehe..
Mikael kom o hämtade honom vid halv sju...han hade köpt en godispåse med sig till Erica som va väldigt uppskattat =)
Vi gick ner o handlade efter att dom kört. Sen va d lördags mys framför melodifestivalen med räkor, tzatziki bröd o majjo. MUMS!
Kan ju säga att d va mest små hån när vi kolla men mysigt ändå....Sessan somnade brevid mig i soffan.

I söndags körde vi in till Ystad badhus. Så kul o se vilken badkruka hon va i början, sen lagom till vi skulle gå upp så doppa hon hela huvudet....då va hon tuff =)
Nästa gång ska vi köra till Simrishamn o testa va hon tycker om d....
Tog en fika där inne också...kommer ihåg hur mysigt det va när man själv va liten o hade badat =)
När vi kom hem tog vi d lungt en stund, sen klädde vi på oss igen. Tog en promenad upp till parken o mata ankorna, sen vidare till lekplatsen....
Ingen höjdare att gå i parken direkt...lerigt o blött..eller jo Erica tyckte d va skoj att plaska lite...
När vi lekt en stund gick vi hemåt igen för att börja på maten....

Har haft en underbar vecka med min Sessa o min Prins.
Saknar henne så när hon inte e här hos mig...kan ju hoppas att denna veckan går snabbt eller ännu bättre...att hennes pappa tröttnar på att spela duktig snart o låter henne va här mer...Hehe drömma kan man ju =)

Nä nog om detta nu....

ÄLSKAR MIN ERICA O MIN ALEX MEST =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att ni hade isa och stephanie??

2010-03-19 @ 21:03:47
Postat av: BLOGGAREN

Svarar inte på anonyma kommentarer trots att jag tror mig veta vem som ligger bakom den....så skriv ut ditt namn så kan vi prata vidare om saken.

2010-03-23 @ 19:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0